4519 відгуків

Увага! Магазин тимчасово замовлення не приймає.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Товари належної якості, які не підлягають обміну та поверненню. "Ці правила не поширюються на товари, які ви повертаєте через невідповідність замовлення, виявлення браку або забруднень." (Додаток № 3 до постанови КабМіну від 19.03.1994 № 172 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п): -Парфумерно-косметичні товари; -Постільна білизна, рушники, покривала, пледи; -рукавички, рукавиці; -товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки і т.д.); -продукція з пуху або пера (крім пуховиків); -натільна білизна, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби, корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети); -Предмети особистої гігієни. Зверніть увагу, якщо ви надішлете нам товар, який не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити вам його назад, при цьому витрати на пересилання оплачуєте ви. Умови обміну та повернення якісного товару. - вироби, що повертаються, повинні бути товарного вигляду (мати ярлики, бірки, не мати слідів використання та носіння тощо); - Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого. Поштові витрати. У разі обміну або повернення клієнт оплачує доставку товарів. Якщо причиною повернення стала помилка працівників магазину, клієнту повертають повну вартість замовлення і магазин оплачує зворотне пересилання товару. Під помилкою магазину мається на увазі: • вислано не ту модель; • надіслана явно бракована модель. Якщо при отриманні замовлення вас не влаштував замовлений товар і ви відмовляєтеся від отримання у відділенні служби доставки, авансовий платіж не повертається (він покриває витрати на транспортування товару). Ми не є виробниками продукції, а лише реалізуємо її. З метою уникнення можливих помилок при виборі розміру, ми просимо наших покупців вказувати параметри (обхват грудей, талії та стегон).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner